Focus op installateurs door nauwe samenwerking SIM Holland en Schneider Electric
Om de gezamenlijke klanten beter en sneller van dienst te kunnen zijn, hebben SIM Holland en Schneider Electric hun samenwerking versterkt. SIM Holland levert voornamelijk de 3-fase oplossingen van Schneider Electric en gaat nu ook meer focus leggen op de 1-fase UPS-systemen.
‘Onze klanten, veelal installateurs, hebben behoefte aan advies, korte levertijden en flexibiliteit. Onze ervaring is dat de partners waar installateurs mee samenwerken vaak tekort schieten op minimaal één van deze gebieden. Wij hebben met Schneider onze samenwerkingsvoorwaarden aangepast, waardoor ons aanbod nog beter aansluit bij de wensen van de klant´ aldus Arie Ouweneel, Manager Energie bij SIM Holland.
Service Partnership
Een belangrijk onderdeel van een betrouwbaar UPS-systeem is deskundig onderhoud. Onlangs hebben Schneider en SIM Holland een overeenkomst getekend waarmee SIM Holland is geautoriseerd als Service Perform Partner. Hiermee zal SIM Holland een deel van de service werkzaamheden uit eigen naam uitvoeren. ‘Samenwerken met partners zit bij Schneider in het DNA. Bij het uitvoeren van onderhoud ligt dit altijd complex omdat wij garant willen staan voor de kwaliteit naar onze eindklanten. SIM Holland is de eerste partner die wij voor deze diensten geautoriseerd hebben. Wij hebben er alle vertrouwen in dat door de samenwerking met SIM Holland de kwaliteit richting onze eindklanten is gewaarborgd’ zegt Sandor van den Brink, Sales Manager Service van Schneider Electric.
Met het uitbreiden van de samenwerking verbetert Schneider de dienstverlening richting haar klanten. Sonja Boots, Channel Manager bij Schneider Electric: ‘Groei vraagt om innovatie. Niet alleen op productgebied, maar ook op het gebied van partnerships. In een markt die steeds digitaler wordt, zijn partners die waarde aan onze oplossing toevoegen, belangrijk voor ons als fabrikant. SIM Holland is een partner die onze klant meer levert dan alleen een product. Onze klanten vragen om persoonlijk contact en deskundigheid advies; SIM Holland is hiervoor de juiste partner. Wij hebben een heel diverse klantengroep met uiteenlopende behoeften. Ons partnermodel moet daarop in kunnen spelen door voldoende diversiteit te bieden.’
Over Schneider Electric
Schneider Electric is wereldwijd specialist op het gebied van energiemanagement en procesautomatisering. In 2015 behaalden we met 170.000 medewerkers in meer dan 100 landen een omzet van 25 miljard euro. We helpen onze klanten met het beheren van hun energie op een veilige, betrouwbare, efficiënte en duurzame manier. Onze technologieën, software en diensten lopen uiteen van de eenvoudigste schakelaars tot en met de meest complexe operationele systemen. Hiermee verbeteren we de manier waarop ondernemingen hun activiteiten managen en automatiseren. Onze ‘connected’ oplossingen veranderen industrieën, transformeren steden en verrijken levens.
Bij Schneider Electric noemen we dit: 'Life Is On'.
Meer informatie over Schneider Electric: www.schneider-electric.nl
Over SIM Holland
SIM Holland is een technische servicebedrijf dat sinds 1933 aan de weg timmert. Met 3 businessunits, te weten Energie, Agro en Pompen, zijn wij actief in verschillende branches als leverancier en/of turnkey speler. Dit geeft onze klanten de overtuiging dat onze technische specialisten van alle markten thuis zijn en wij met onze brede kennis en ervaring een advies kunnen geven waarop men kan bouwen.
Meer informatie over SIM Holland: www.simholland.nl of klik hier voor het persbericht.